Forum www.mv.fora.pl Strona Gwna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQUytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   
przestaje działać.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mv.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
wampir



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 692
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 4:47, 20 Mar 2014    Temat postu: przestaje działać.

-raz na miesiac domowa maseczka: [link widoczny dla zalogowanych] po drugie producent na stronie M znalazłam taką nazwe Kunming Lingcao Biotechnology Co.
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena nie gra roli, ale bez przesady, moze byc do 150 zł
Ja poszukuje kogos takiego we Wroclawiu, jesli ktos slyszal prosze napiszcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dlatego nie można nic wcisnąć, albo to Was boli. [link widoczny dla zalogowanych] jakieś porady?

czesc,ja dzis mam 4 dzien za soba i przyznam,ze narazie daje rade,kurcze mam nadzieje,ze poprawnie wykonuje wszystkie ćwiczenia.czuje ból miesni,ale nie jest az taki abym miała nie wytrzymac,zreszta to tylko chwilowe.tylko,ze ja nie od dzis robie brzuszki i moze to mi ułatwia.podobnie jak kalika wciagam powietrze jak podnosze nogi,a wypuszczam jak schodze w dółja oprócz brzuszków jeszcze biegam albo w zamian ćwicze w domu/nogi i brzuch/. Szukam osób które jako dzieci były przeleczone na tokso i chciałabym sie dowiedziec z jakim to było skutkiem.Wszystkie osoby jak dotad o tej chorobie dowiedziały sie pozno albo bardzo pozno.Moj syn od 4.5 miesiaca jest leczony w CZD i kazdy mi mówi ze beda nawroty.Bardzo sie o niego boje i dlatego chciałabym dowiedziec sie jak naprawde z tymi nawrotami jest.Pozdrawiam i trzymam za wszystkich kciuki to juz trzeba wybierac co lepsze - bilans zrobic, jednak nie jestem przekonany stan w ktory wprowadza sie organizm w czasie tej diety to pryszcz przy np farmakologicznym leczeniu, jak juz wczesniej przeczytaliscie ktos porownal ten stan do stanu organizmu w czasie schorzen onkologicznych. wczesnije ialam kilku wlochow ( z jednym nawt mieszkalam) ale powiedzialam NIE konec, sa strasznymi mami synkami!! nie radze golic maszynka ja tak robilma i teraz zamiast 3 wloskow wokol brodawki mam chyba z 10 ;/ i teraz je wyrywam peseta [link widoczny dla zalogowanych]
do Poliklinika no planuję jechac do innego plastyka.Najbardziej mnie boli że ten z Opola olał mnie totalnie zaczął tam krecic jak mi sie nie spodoba nowa blizna czy cos tam mruczał a przeciez kazda operacja czy to poprawa blizn czy czegos innego moze sie nie udac przeciez to rozumiem .No a jak mi psychologa polecił to juz poprostu miałam dosc raczej uwazam sie zrownowazona psychicznie czemu nie poleca psychologa tym ktore robia sobie wielkie cycki czy cos bo co bo wtedy to jest elegancka kasa a blizna marny tysiak to po co rece sobie brudzic ja to tak odbieram moze sie myle no ale mysle ze cos w tym jest.Ja w sumie dałabym spokój gdyby była to poprostu normalna blizna moja niestety jest przykurczajaca bo umiejscowiona jest w samiutkim zgieciu nogi jak kucam to tworzy sie taki mały wałeczek skóry taka fałdka jakby nadmiar skóry np.zwisa komus na brzuchu niewiem czy dobre porównanie ale nic mi innego do głowy nie przychodzi.duza blizna nie jest bo 2,5cm na pol cm szerokosci.Jest jednak dla mnie dyskomfortem a zyje z nia juz ładne z 13lat. Agaczech, wiadomo juz cos u Ciebie? PRZED/PO/W TRAKCIE, masz rację, obiecywali dużo, a tu zimnica potworna. witam,chciałam zapytać o jakość żeli firmy ever shine właśnie zalupiłam kilka i zdarza mi się że od strony skórek podchodzi powietrze mimo iż przy nakładaniu żelu skórki nie są dotknięte,nie mam pojęcia co z tymi żelami Może jednak dopuścicie mnie do swojego grona, a jeśli nie, to może są tu jakieś inne chętne osoby na trochę aktywności, trochę ruchu, czyli rower, bieganie, a może i coś innego. Ja od razu dostałam jedną dziennie. Martyna popatrzyła na niego ze zdziwieniem, a on kurczowo zaciskał powieki, żeby niczego nie zobaczyć (aż był siny na twarzy).
Ja teraz przy kolejnej filiżance gorącej herbaty z sokiem malinowym jestem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jak się spostrzegłam, że jestem jedyną Gabi w swoim otoczeniu, to to imię wręcz pokochałam .


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mv.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin